همراه گرامی مگاماینر ساپورت، هزینه‌‌ی ارسال و دریافت قطعات، بر عهده‌ی مشتری می‌باشد. لطفا از ارسال به صورت پس‌کرایه خودداری فرمایید. لازم به ذکر است که هزینه‌ی ارسال و دریافت قطعاتِ مرجوعی نیز بر عهده‌ی مشتری است.

 

مهلت تست و ضمانت مگاماینر30 روز پس از تاریخ تحویل به شما می‌باشد. لطفا در این مدت زمان، قطعات تعمیر شده را تست و بررسی کنید. لازم به ذکر است که قطعات سری 17 بیت‌مین شامل مهلت تست یک هفته‌ای نبوده و تست سلامت فیزیکی و کارکرد این قطعات با حضور مشتری در محل شرکت مگاماینر انجام خواهد شد.


هرگونه مشکل پس از مهلت تست، خارج از مسئولیت مگا ماینر ساپورت می‌باشد. در صورتی که در مدت زمان مهلت تست، مشکلی در قطعات تعمیر شده مشاهده کرده باشید، قطعات را برای بررسی بیشتر و رفع مشکل، به هش‌بان مرجوع کنید. لازم به ذکر است که تعداد دفعات مرجوعی به مگاماینر تنها یک بار می‌باشد. در صورت بروز مشکل مجدد برای قطعات، به احتمال بسیار زیاد مشکلی در زیرساخت، قطعات منبع تغذیه، تهویه یا دلایل دیگر از سمت مشتری وجود دارد که باعث تکرار این مشکل می‌شود.

در صورت گذشتن بیش از ۷ روز از زمان ارسال فاکتور برای مشتری و عدم تسویه هزینه تعمیرات، مبلغی به صورت روزانه به‌عنوان حق انبارداری در صورتحساب منظور می‌گردد.

در صورت مرجوع کردن قطعات، شکستگی، سوختگی، تماس با رطوبت و هرگونه آسیب فیزیکی، قطعات از ضمانت مهلت تست خارج می‌شوند و هش‌بان هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال تعمیر مجدد این قطعات ندارد.

در صورت مخدوش شدن برچسب هلوگرام مگاماینر و یا سریال قطعه‌ی تعمیر شده در مدت زمان تست، قطعه‌ی مورد نظر از گارانتی مرجوعی خارج خواهد شد.

هش‌بان هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال آسیب‌های ناشی از حوادث طبیعی و غیر طبیعی نداشته و در صورت وقوع این‌گونه حوادث، مسئولیت قطعات با مالک می‌باشد.

تمامی دستگاه‌های ارسالی به مگا ماینر ساپورت ، باید دارای مجوز گمرکی، برگه‌ی خوداظهاری (بهین‌یاب) و یا اسناد تولید و یا مونتاژ داخلی باشند که این اسناد نزد مالک موجود بوده و در صورت درخواست نهادهای انتظامی، تعزیراتی و امنیتی، قابل ارائه به مراجع ذی‌صلاح باشد. بنابر شروط قید شده، تمامی عواقب ناشی از مفقودی و یا در دسترس نبودن اسناد مثبته‌ی دستگاه بر عهده‌ی مالک دستگاه می‌باشد.

مهلت پرداخت پس از پایان یافتن تعمیرات، به مدت یک هفته است. پس از پایان این مدت، هزینه انبارداری به فاکتور شما افزوده خواهد شد. در صورت عدم پرداخت پس از ۱ ماه و عدم پاسخگویی مشتری، مگا ماینر ساپورت هزینه‌ی تعمیرات را از محل فروش قطعات، به پایین ترین نرخ عرف روزِ بازار کسر خواهد کرد.

مدت زمان تعمیرات، حداقل دو هفته‌ی کاری می‌باشد که این مدت با توجه به تعداد قطعات و میزان آسیب به قطعات متغیر است. لطفا تا قبل از این مدت جهت پیگیری روند انجام سفارش خود، تماس حاصل نفرمایید و تغییرات حاصل‌شده را از طریق پروفایل ثبت ‎شده‌ی خود بر روی سایت هش‌بان پیگیری نمایید. در صورت عدم موجودی قطعات مورد نیاز برای تعمیرات دستگاه شما، مدت زمان تعمیرات به مراتب بیشتر بوده و زمان سفارش قطعه به مدت تعمیرات اضافه خواهد شد.

لطفا دستگاه های که داخل Oil روشن بوده را قبل از ارسال حتما روغن کشی و تمیز کنید

مگا ماینر ساپورت قطعات یا ماینر های تعمیری را جهت تست بلند مدت یا کوتاه مدت در صورت نیاز به فارم شرکت ارسال میکند .